خلل في صور Google قد يعرض موقعك
INFOSEC

خلل في صور Google قد يعرض موقعك

تسمح ثغرة أمنية في صور Google ، التي اكتشفتها شركة Imperva ، وهي شركة برمجيات للأمن السيبراني ، ...
إقرأ المزيد
INFOSEC القرص

ما هو التصيد الرمح وكيف يمكننا حمايته

في عصرنا ، تظهر هجمات التصيد الاحتيالي ، والمعروفة أيضًا باسم "التصيد الاحتيالي" ، كتهديد متزايد. لذلك جدا ...
إقرأ المزيد
INFOSEC

قراصنة - المبدعين من أحصنة طروادة المصرفية الشهيرة العمل معا من أجل الهجوم المثالي!

أحصنة طروادة المصرفية تحظى بشعبية في النظم الإجرامية ، بالنظر إلى بيانات الاعتماد والبيانات القيمة التي يمكن أن ...
إقرأ المزيد
INFOSEC

ما هي هجمات حجب الخدمة وما هي الأدوات التي يتم تنفيذها؟

قبل حدوث هجمات DDoS ، شكل أسلافهم ، والمعروفة باسم هجمات رفض الخدمة (DoS) ، ...
إقرأ المزيد
INFOSEC rapidalert

NordVPN: مزود خدمة VPN الأكثر موثوقية

تعرف على أفضل خدمة VPN في السوق ما هي VPN شبكة افتراضية خاصة أو VPN ،
إقرأ المزيد
آخر المشاركات

ستعمل تقنية الإعلان الجديدة من Google على "مضايقة" بعض اللاعبين

جوجل

Στην εποχή μας, είναι εύκολο να είσαι κυνικός με τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, τη διαφήμιση και τη γενική κατάσταση πολλών καταναλωτικών τεχνολογιών. Η Google αποφάσισε γενναιόδωρα να βοηθήσει τους προγραμματιστές παιχνιδιών Android, ώστε να αυξήσει τις ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων, προσφέροντας μέσα για να ανακτήσουν τους παίκτες που έχουν χάσει και να συνεχίσουν να ανταμείβουν εκείνους από τους οποίους είναι ευχαριστημένοι. Πώς γίνεται αυτό; Με δύο τρόπους: χρησιμοποιώντας διαφημίσεις ώστε να πάρουν πίσω ορισμένους από τους χρήστες που έχουν εγκαταλείψει ένα παιχνίδι και χρησιμοποιώντας την μηχανική εκμάθηση για να προβάλλουν διαφημίσεις μόνο σε εκείνους που θεωρούνται λιγότερο πιθανό να κάνουν αγορές εντός εφαρμογής.

Όσον αφορά τον πρώτο τρόπο, η شركة θέλει να εισάγει μεθόδους με τις οποίες οι προγραμματιστές παιχνιδιών μπορούν να ανακτήσουν τους παίκτες που έχουν εγκαταλείψει τα παιχνίδια τους, δεδομένου ότι οι άνθρωποι που δεν παίζουν πια, δεν θα ξοδέψουν ούτε χρήματα. Η προτεινόμενη λύση σε αυτό είναι η προβολή διαφημίσεων σε εκείνους που εγκατέστησαν και εγκατέλειψαν μία συγκεκριμένη εφαρμογή σε κάποιο σημείο. Αυτό θα μπορούσε να χρησιμεύσει για να ενημερώσει τους χρήστες για τα νέα χαρακτηριστικά ή για να τους ενθαρρύνει να επανέλθουν σε αυτές. Η Google αναφέρει επίσης ότι η χρήση αυτών των διαφημίσεων γίνεται για να πείσει τους χρήστες να δοκιμάσουν ένα παιχνίδι για πρώτη φορά, με την ανακοίνωση να υπονοεί ότι θα γίνεται μέσω των Instant Apps.

Παράλληλα, η Google προτείνει επίσης ένα μέσο βασισμένο στη μηχανική εκμάθηση, που θα διαχωρίζει τους παίκτες που είναι πιθανό να κάνουν IAP αγορές και εκείνους που δεν είναι. Με αυτές τις πληροφορίες, ο προγραμματιστής μπορεί να εμφανίσει διαφημίσεις στην τελευταία ομάδα, αφήνοντας την πρώτη στην ησυχία της.

Αυτό που φαίνεται να προσπαθεί να κάνει η Google, είναι να βγάλει περισσότερα χρήματα, μέσω των προγραμματιστών παιχνιδιών. Οι παίκτες που ανήκουν στην κατηγορία «λιγότερο πιθανό», δεν θα γνωρίζουν απαραίτητα ότι ενώ αυτοί βλέπουν διαφημίσεις, όσοι κάνουν IAP αγορές δεν βλέπουν, αλλά αυτό δεν καθιστά λιγότερο χειραγωγική την πρακτική αυτή.

Δεν είναι τόσο κακό όσο το ύπουλο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Activision πριν από λίγους μήνες, αλλά δεν φαίνεται να είναι πολύ μακριά από ορισμένες απόψεις. Ωστόσο, η Google ήδη προσφέρει στους προγραμματιστές τη δυνατότητα να το δοκιμάσουν, έτσι είναι πέρα ​​από μια απλή υπόθεση και δεν θα είναι έκπληξη αν αρχίσουμε να το βλέπουμε να εφαρμόζεται αργά ή γρήγορα.

هل لديك رأي؟ اترك تعليقك.

يسمح لك المؤلف بنسخ نصه فقط إذا أبلغت عن المصدر (SecNews.gr) ، كعنوان بريد إلكتروني (عنوان URL مباشر) من المقال.
تحديث في by

التفاعلات القارئ

ترك الرد

لم يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *